۳٫۱
۳۷
۱۴٫۲
۷۳
۲۸٫۰
عدم اعتقاد به دین اسلام
۱۰۸
۴۱٫۴
۱
۰٫۴
۱۰
۳٫۸
۱۶
۶٫۱
۵۶
۲۱٫۵
۷۰
۲۶٫۸
اعتقاد به کم حجابی به عنوان نشانه اعتراض به سیاست های حکومتی
۳۵
۱۳٫۴
۲
۰٫۸
۶۱
۲۳٫۴
۴۴
۱۶٫۹
۸۴
۳۲٫۲
۳۵
۱۳٫۴
جدول(۴-۲۴) توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب اعتقادات مخاطب امر به معروف و نهی از منکر به امر به معروف و نهی از منکر نشان می دهد. در زمینه اعتقاد مبه اینکه کم حجابی نشانه بی فرهنگی است،توزیع فراوانی پاسخ ها نشان می دهد،بیشترین فراوانی با ۵/۴۲ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (کم) را برای این گویه انتخاب کردند که اعتقاد به این که کم حجابی نشانه بافرهنگی است، تأثیر زیادی بر عدم پذیرش امر و نهی دارد و کمترین فراوانی با ۷/۲ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا)” را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عدم اعتقاد به حجاب جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان میدهد. بیشترین فراوانی با ۱/۳۹ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه( اصلا)” را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که به حجاب اعتقاد ندارد، امر به آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۸/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عدم اعتقاد به حجاب اجباری توسط حکومت جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان میدهد. بیشترین فراوانی با ۴/۴۹ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه(اصلا)” را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که حجاب اجباری توسط حکومت را قبول ندارد، امر به آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۴/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه(خیلی کم)را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عدم اعتقاد به دین اسلام جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان میدهد، بیشترین فراوانی با ۴/۴۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (اصلا)” را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که دین اسلام را قبول ندارد، امر به دستورات آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۴/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر گرفتند.توزیع فراوانی پاسخگویان را بر حسب اعتقاد به اینکه کم حجابی، اعتراض به سیاستهای حکومتی است جهت اثربخشی امر و نهی به آن، نشان میدهد،بیشترین فراوانی با ۲/۳۲ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (زیاد) را برای این گویه انتخاب کردند که کسی که کم حجابی را نوعی اعتراض یه حکومت میداند، امر به آن را نمیپذیرد و کمترین فراوانی با ۸/۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه (خیلی کم) را برای این گویه در نظر گرفتند.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۴-۲-۲۵- شاخصهای پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
جدول (۴-۲۵): شاخصهای پراکندگی تربیت مخاطب امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
(تعداد کل)
(معتبر)
۲۶۱