- همکار برگزیده خودرو سازان جهانی
چشم انداز و ماموریت واحد صادرات ایران خودرو
چشم انداز واحد صادرات عبارتست از: “برند شناخته شده جهانی در زمینه عرضه خودروهای اقتصادی و کسب سهم مناسب در بازارهای هدف.”
ماموریت واحد صادرات: “صادرات محصولات تولیدی ایران خودرو به بازارهای هدف از طریق حضور مداوم و موثر در این بازارها و خلق مداوم ارزش برای مشتریان و شرکای خارجی با بکارگیری سیستم های جهانی بازاریابی و فروش. (گزارش معاونت صادرات و امور بین الملل۱۳۹۳
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
ارزشها:
- ما یکپارچگی ، مشتری گرایی ، خلاقیت و فعالیت های چابک و خلاق را به عنوان ارزش قرار داده و افراد با انگیزه و روحیه تیمی را مورد احترام قرار داده ایم .
- همچنین از موضوعات محیط زیستی ، ایمنی و جامعه حمایت میکنیم .
- با این ارزشها , پاداش های ممتازی را برای تمامی افراد مشترک با ایران خودرو به ارمغان می آوریم . . (گزارش معاونت صادرات و امور بین الملل۱۳۹۱)
۵-۴فاز ۲: تعیین عوامل اصلی موفقیت و شاخصهای کلیدی عملکرد
تعیین عوامل اصلی موفقیت
در این قسمت همان گونه که در فصل سه عنوان شد برای تدوین عوامل اصلی موفقیت از کلیه کتب ومقالات در این حوزه استفاده شد و لیستی از عوامل اصلی موفقیت تهیه گردید و به صورت پرسشنامه که در ضمیمه پیوست نیز آورده شده در اختیار جامعه آماری قرار گرفت. و از جامعه آماری خواسته شد به هریک از این عوامل بر طبق هر یک ازجنبه های کارت امتیازی متوازن امتیاز داده شود . که پس از برآورد میانگین هر یک از عوامل تعدادی از اهم این عوامل انتخاب گردید . تا سازمان بررسی خود را بر روی فاکتورهای مهمتر متمرکز کند و در انتها این عوامل اصلی موفقیت به دست آمده بر اساس جنبه های کارت امتیازی متوازن طبقه بندی شد
منظر رشد و یادگیری
ارائه خدمات آموزشی به مشتریان
میزان دانش و تخصص کارکنان و اگاهی کارکنان در امر کیفیت و ایجاد روحیه مشتری مداری
توسعه سرمایه های انسانی وسازمانی و اطلاعات
(جدول شماره۱۱-۴)
منظر فرایند داخلی
بهبود کیفیت
تبلیغات در بازارهای خارجی
داشتن خدمات پس از فروش
تولید خودروها با توجه به نیاز مشتریان
ایجاد تسهیلات برای مشتریان کلیدی
توسعه شبکه های فروش خارجی